Feia temps que volia fer un tipus de bossa, necesser ... perquè l'Etna portés les coses de ballet d'una manera més endreçada. Ja tenim motxilles ja, però volia fer alguna cosa una mica més especial.
Doncs bé, ja fa uns dies amb la Marta del TM vàrem fer això.
És com un estoig que té dues obertures i que es tanca amb velcro per un costat i per l'altre, ja que la separació està just al mig. Això ens permet posar en un costat las sabatilles de ballet i a l'altre costat el mallot i les mitges.
A més, vaig afegir una tira per poder-lo portar just en el centre i després ho vaig tancar amb un Snap.
La veritat és que té un munt d'utilitats: per posar bolis i colors, targetes, gomes i clips, llibretes...

I aquesta roba tant xula que tenia desde fa mesos guardada per alguna cosa molt especial! Ja fa alguna setmana que la vaig acabar però espero aquesta setmana ja poder-la estrenar!
Espero que us agradi tant com a nosaltres!
Que tingueu una molt bona setmana... molt especial per qui ens agrada tot aquest món!
Quines ganes d'escapar-me a Sitges! :-)
Quines ganes d'escapar-me a Sitges! :-)