25 d’oct. 2013

MARIETES MUSICALS

La meva germana és una super musicoterapeuta! i un dia em va dir que necessitava alguna funda per unes "castanyoles" que utilitza amb els seus pacients a l'hospital.

I no m'ho vaig pensar gens ni mica... li podia fer una petita funda per cada una de les castanyoles. El que no sabia és que existeix la de la dreta i la de l'esquerra!

Doncs aquí ho teniu... són dues petites bossetes, molt senzilles, que tenen la seva D i la seva E!  i així segur que no es barregen.

A més, la tela és molt viva i divertida.

Unes marietes molt musicals!



3 comentaris:

  1. Les bossetes m'encanten...la roba m'encanta...i el detallet de la cinta de cotó amb la D i la E m'encanta! Un petó!

    ResponElimina
  2. Doncs no sé per què ho trobo súper relacionat marietes i castanyoles!! Una monada!!

    ResponElimina
  3. Cada dia s'aprenen coses noves!
    les bosses una monada!

    ResponElimina