28 de nov. 2013

COM VA EL VOSTRE BIGOTI? JA EL TENIU A PUNT?



Bon deia!, com porteu el vostre BIGOTI CREATIU?

Vinga, que queda molt poc!

Recorda fes-te una foto amb el bigoti que hagis fet i demà divendres,
publica-la al teu blog, al facebook.. etc !

 Nosaltres ens afegim a la Campanya internacional MOVEMBER 
 per sensibilitzar a la gent sobre el Càncer de Pròstata!
i ho fem d'una manera original!
 
Algunes de vosaltres ja me l'heu enviat i m'heu dit que us ho heu passat "bomba" gaudint d'una estona amb els vostres fills! i tb sense els fills :-) Me n'alegro moltíssim!

Jo he tingui a l'Etna molt entretinguda tota la setmana!
Això si, tenim bigotis per tot arreu! i de mooooltes formes i estils ;-)

Una abraçada molt gran. Gràcies per estar aquí!

 
Recordeu que qui no tingui blog o em vulgui enviar igualment el link del seu blog amb la foto (fins divendres a les 14.00h) faré un collage amb totes les fotos que em passeu.

2 comentaris:

  1. Acabo de programar la meva entrada per demà!!!! Ben d'hora ;) Tu mateixa podràs agafar la foto pel collage :) Mua!

    ResponElimina
  2. Ooohhh, he arribat tard! Només volia dir-te que fa poc que he descobert el teu bloc i que si passes pel meu bloc hi trobaràs un premi ;)

    ResponElimina