7 de maig 2014

FLUOR ROSA


Per Sant Jordi em varen regalar una meravellosa rosa i uns quants llibres... i n'hi havia dos de cosir: el de " Bags, the Modern Classics" de Sue Kim i el de "Zakka Style". Del primer llibre ja m'he decidit a fer algunes coses... amb la l'ajuda de la Marta del TM!

A la fira de Sitges vaig comprar a l'stand del TM un pack de roba de color rosa fluor que em va encantar. Quan al veure en un dels projectes del llibre que podia utilitzar tres combinacions de roba diferents... vaig veure clar que podia utilitzar aquelles teles.


M'encanta la forma, la senzillesa, els colors i lo gran que és. A més fa primavera, estiu... i sobretot serà fàcil de trobar-lo al mig del bolso!!

I amb lo gran que és ja no puc perdre res!! (Montse, tindré ja les coses endreçades, eh?). 




Que passeu bona setmana!

4 comentaris:

  1. Xulíssim t'ha quedat! m'agrada molt!! un llibre molt útil, ja li has tret profit! ;)

    ResponElimina
  2. Ha quedat genial guapi!!! Ets una artista! Un pto gran gran

    ResponElimina
  3. Molt xulo i no se't perdrà no, jijiji!!

    ResponElimina
  4. Ostres k xulo, m'encanta.
    Trobo que akets colors són molt vius i donen alegria, no?
    Petons

    ResponElimina