18 de nov. 2013

M'AGRADA LA TARDOR

"M'agrada la tardor perquè els arbres es despullen,
m'agrada la tardor birundeta birundó..

Groc, groc, groc, groc..
grogues i seques són les fulles, 
groc, groc, groc, groc,
grogues i verdes/vermelles i marrons"

Diria que he sentit aquesta cançó, i he cantat,
unes cent vegades...
i us puc assegurar que si algú começa a dir "m'agrada la tardor"...
per dins ja estic cantant aquesta cançó... 
i diria que l'Etna també, que és qui me la va ensenyar.

Doncs bé, fa poc vàrem anar a visitar la Cooperativa La Fageda a Olot
(molt recomenable si vas amb crios!) 
i en una de les "mini" caminades
vaig fer aquesta foto! 
que xulo està Olot per aquesta època amb els arbres!

No sé què fan els crios que sempre porten per la part dels genolls,
els pantalons trencat...

i com que d'una bossa 
(la primera que havia fet al TM amb la Marta), 
m'havia sobrat uns quants cors... en vaig aprofitar! 

Ja, ja... m'encanta aquesta foto!!! 




Que tingueu bona setmana!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada