21 de des. 2013

PARAULES PER RECORDAR: Un què?

L'altre dia li varen donar a l'Etna una d'aquelles cartes per pintar dels Reis Mags mentre estàvem dinant en un lloc. Haig de dir que va estar una bona estona distreta pintant-la, posant el nom, etc. 

Doncs bé, quan va dir que ja estava, li vaig comentar... 
"però no escrius el que t'agradaria que et portessin els Reis? "

"Aix si" va dir l'Etna, "vull un diamant" va contestar.

"Un què????", li vaig dir jo, pensant que no ho havia entès bé.

"Un diamant, mare, un diamant", em va dir. 


 No m'ho podia creure. Cap nina, joc de paraules, puzzle, etc... 
La nena, de 5 anys, vol un diamant... MÀGIC, va dir més tard.
;-) 




(la carta de veritat, la de SSMM Els Reis la fem nosaltres cada any, 
perquè ja sabem que als REIS els hi encanta rebre més les fetes a mà, oi?!)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada