10 de jul. 2013

UNA BOSSA MOLT ESPECIAL

Aquesta bossa m'agrada molt... és especial perquè és de les primeres que vaig fer. 
Vaig seguir el meravellós tutorial que la Cristina va posar en el seu blog,  No Paris de CosirPer algú que comença és una meravella seguir els seus tutorials (estoig, bossa!) perquè són molt senzills i no tenen pèrdua! . 
El dia que la vaig conèixer, casualitats de la vida, portàvem la mateixa bossa al curs de Scrap a "Sucre i Paper". Ella el verd que surt a la seva pàgina "Shoping bag" i jo aquest que havia fet gràcies al seu tutorial :-)!
Són pràctics i a més a més són molt bonics! Gràcies Cristina! 





1 comentari:

  1. Hola Ian! Primer de tot, moltes gràcies!!! No saps quina il.lusió que fa quan algú cus alguna cosa que tu ensenyes a fer...gràcies de debò! La teva bossa em va encantar!!! Té una mida ideal...i la tela és preciosa :) I quina casualitat que quan ens coneguéssim la portéssim totes dues, jejejej! La vida és un mocador. Encantada d'haver-te conegut Ian, espero trobar-nos en més ocasions! Per cert, encara tinc l'àlbum per acabar...em falten hores!!!!! Una abraçada!!!

    ResponElimina