12 de jul. 2013

UNA BOSSA I UN NECESSER PER A LA FINA

Aquesta bossa i el necesser són també dels primers que m'he aventurat a fer a casa... Va ser un regal per a la Fina, la professora de l'Etna durant el curs P3-P4! 
Tal com li vaig comentar... vaig passar de posar les betes de les bates de la classe amb un nus (perquè no sabia cosir i tot el que havia provat sempre acabava caient)... a poder regalar-li aquesta petita bossa i necesser amb tota l'estima que li tinc!  Gràcies Fina per aquests dos anys!

Les teles són de TM, sóm molt suaus, armonioses de colors... molt boniques.
El moneder sort en vaig tenir de la Marta del TM perquè vaig cosir massa arrant de la cremallera i em va donar una solució molt pràctica perquè no s'enganxés! Merci Marta! 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada